"אישה שמפרנסת את ביתה במסירות, מבטיחה חלקה לעולם הבא"

יוסי אשר No Comments on "אישה שמפרנסת את ביתה במסירות, מבטיחה חלקה לעולם הבא"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"נשות ישראל אינן יוצאות ללמוד, גם לא לעבוד, הן יוצאות להכין לעצמן חלק לעולם הבא. "נשים במאי זכיין"?- שמאפשרות לבעליהן ללמוד תורה. אך גם אם הבעל לעיתים אינו לומד – האישה במסירותה למען הפרנסה מבטיחה את חלקה בעולם הבא". כך אמר הרשל"צ הרב הראשי של ירושלים הרב עמאר שליט"א, בכנס מכובד שערכה לאחרונה עמותת 'תמך', העוסקת בקידום ותעסוקת נשים חרדיות.

בכנס הכריזה מנכ"לית "תמך" על פתיחת  קורס ייחודי, אשר יאפשר לגרפיקאיות חרדיות לשדרג את עבודתן וללמוד עיצוב ואיפיון אתרים. אפשרות זו תקנה להן יכולת לעבוד עם אתרים הדורשים אפליקציות מיוחדות ועבודה ברמה גבוהה וכמובן- אפיק הכנסה נוסף, חדשני ומלא פוטנציאל.

הקורס הראשוני מסוגו הינו פרי שיתוף פעולה בין עמותת "תמך", המרכז לתקשורת חזותית "סיעור מוחות", והחברה העולמית לWEB  -"נטקראפט", אשר הביעה נכונותה לקלוט אל שורותיה את מצטיינות הקורס. הלימודים במיזם החדשני כוללים נושאים מגוונים: חווית משתמש, אפיון אתרים, ארכיטקטורה של ידע, העברת מסרים ועוד. כמיטב המסורת, תלווה 'תמך' את בוגרות הקורס המקימות עסק עצמאי, במעטפת של ידע ותמיכה ותיתן מלגות לזכאיות.

מר רם משה ראב"ד – יועץ שר הכלכלה, דיבר על כוח העבודה החרדי שהינו כוח מוביל חכם ופורץ דרך בתחומי התעסוקה השונים ושיבח יוזמה חדשה זו, שדואגת להכפלת משכורות הנשים וכלכלת ביתן בכבוד.

 



0 תגובות